Bízd ránk a tenerifei nyaralásod szervezését!

Mindent elintézünk helyetted, és gondoskodunk arról, hogy a pénzedért a téged megillető szolgáltatást kapd.

Egyedi ajánlatok, hogy a nyaralásodból ne hiányozzon semmi

Csak annyi a dolgod, hogy kiválaszd a neked való szállást és programokat, és élvezd a nyaralásodat!

Nem kell kellemetlen levelezéseket kezdeményezned.
Nem kell szállodai alkalmazottakkal telefonálgatnod idegennyelven.
Nem kell órákig visszajelzéseket tanulmányoznod, hogy talán azt kapd, amiért fizettél.

Utazz velünk, és tapasztald meg az igazán pihentető nyaralás élményét, a készülődéstől a hazaérkezésedig.

Sajtos Gábor és Visnyei Krisztina - Holiday in Tenerife.eu

Egyedi ajánlatok, hogy a nyaralásodból ne hiányozzon semmi

H10-Big-Sur-Boutique-Hotel-Los-Cristianos-hotel-medence
Exkluzív szolgáltatásokat és teljes körű lebonyolítást biztosítunk, mert szerintünk a nyaralásodon minden kényeztetést megérdemelsz.
  • Kapcsolatban állunk a sziget kiemelkedő szolgáltatóival, szállodáival és autókölcsönzőjével.
  • Vállaljuk a kommunikációt, neked csak élvezned kell a kalandokat és a pihenést.
  • Mindig friss információkkal rendelkezünk, ezért biztosan nem érhet csalódás egy váratlan szállodafelújítás, vagy bezárás miatt.
  • Olyan prémium élményekben is részed lehet, ha velünk utazol, mint a helikoptertúra, hajókirándulások, vagy privát transzfer.
  • kTeljes körű, egyedi ajánlatokat alakítunk ki, a te elvárásaidnak megfelelően.

A történetünk

Mi vagyunk Visnyei Krisztina és Sajtos Gábor, a holidayintenerife.eu megálmodói.

Idegenforgalmi végzettségünk és tapasztalatunk miatt pontosan tudjuk, mennyi utánajárást igényel az igazán neked való nyaralás megszervezése. Hiszen mi magunk is imádunk utazni.

Egy tenerifei utazás alkalmával menthetetlenül beleszerettünk a szigetbe. Nem csak a kiegyensúlyozott időjárás és a hosszú, homokos óceánpartok teszik ellenállhatatlanná. A konyhaművészet, a helyiek kultúrája és életvidámsága is lenyűgöző.

Ideköltöztünk és felkutattuk azokat a kiváló szállodákat, amikben nem csalódhatsz. Olyan egyedi ajánlatokat dolgoztunk ki a partnereinkkel, amikkel sehol máshol nem találkozhatsz.

Családi nyaralás - Holiday in Tenerife.eu

Miért szervezünk álomnyaralásokat?

Hovima-Costa-Adeje-hotel-vacsora
Hiszünk abban, hogy a nyaralások és utazások a személyiségedre és gondolkodásmódodra is hatással vannak.

Ilyenkor nem csak újratöltöd az energiaraktáraidat, hogy utána újult erővel vethesd bele magad a megszokott, otthoni mókuskerékbe. Olyan élményekkel gazdagodsz, amikre örökké emlékezni fogsz, és amik szebbé és reménytelivé teszik az életedet.

Ezért minden utazást olyan szenvedéllyel és odaadással szervezünk meg A-tól Z-ig, mintha a sajátunk lenne. Azon dolgozunk, hogy hazavidd magaddal az örök tavaszt a szívedben.

Miért szervezünk álomnyaralásokat?

A tenerifei nyaralások szakértői vagyunk

A Tenerife titkai című útikönv szerzőiként, idegenforgalmi szaktudásunk és helyismeretünk segítségével felkutatjuk a legjobb ajánlatokat, és megszervezzük azokat a páratlan kikapcsolódási  lehetőségeket, amiket Tenerife tartogat a számodra.

Tenerife titkai könyv- Holidayin tenerife

Válassz exkluzív programjaink közül!

Bálna és delfin néző túra Royal Delfin  fürdőzés a csodálatos kék Óceánba
Nézd meg, milyen egyedülálló élményekkel egészítheted ki a nyaralásodat, ha velünk utazol!

Fedezd fel velünk Tenerifét!

Kérj árajánlatot tenerifei nyaralásra és tekintsd meg programjainkat!

Royal Hideaway Corales medence

Ezt mondták rólunk, akik már utaztak velünk